Rozkaz L 08/2013

 

Lubin, dn. 13.08.2013r.

Związek Harcerstwa Polskiego                                                       
Komendant Hufca
im. Budowniczych Zagłębia Miedziowego
w Lubinie

 

Rozkaz L 08/2013

 

 

1.1. Zarządzenia

1.1.1.  Na podstawie § 49 pkt. 1 Statutu ZHP decyzją Komendy Hufca zwołuję Zjazd Sprawozdawczy Hufca ZHP w Lubinie na dzień 14.09.2013r. rozpoczęcie obrad o godzinie 10.00.  Zjazd będzie obradował dodatkowo nad zmianami składu Komendy Hufca ZHP w Lubinie.


1.2. Informacje

1.2.1. Zgodnie ze Statutem ZHP oraz Ordynacją Wyborczą ZHP ogłaszam listę uczestników Zjazdu Hufca posiadających czynne prawo wyborcze:

dh Biela Piotr – Drużynowy 2 DW „Grom”

dh. Bieniek Ilona – Namiestnik Zuchowy

dh. Biernacik Aleksandra – Drużynowa 60 DH „Westerplatte”

dh. Czuchra Hubert – Drużynowy 21 DH „Fuego”

dh. Cych Karolina – Drużynowa 11 DH „Luna”

pwd. Dunal Roksana – Członkini KRH

hm. Dzierżek Przemysław – Członek KH

hm. Franczak Franciszka – Członkini Komisji Stopni Instruktorskich

phm. Hurej Karolina – Komendantka Szczepu Harcerskiego „Falanga”

dh. Januchta Dominika – Drużynowa 77 DH „Silvestris”

hm. Kaleta Bożena – Członkini Komisji Stopni Instruktorskich

pwd. Karlak Aldona – Drużynowa 6 WDHNS „Piastowskie Orły”

dh. Klim Marcin – Drużynowy 4 GZ „Sprytne Wiewióry”

pwd. Klimaszewski Michał – Członek Zespołu Kwatermistrzowskiego

pwd. Kobyłecki Radosław – Członek KRH

hm. Kołodziej Mariusz – Członek Rady Chorągwi Dolnośląskiej

phm. Kozieł Jerzy – Członek Zespołu Kwatermistrzowskiego

phm. Kwiecińska Renata – Członkini Komisji Stopni Instruktorskich

hm. Lew Paulina – Kierownik Wydz. Progr.-Metod. KCh

hm. Marek Halina – Instruktor ds. księgowych

pwd. Misiewicz Monika – Skarbnik Hufca

dh. Mokrzycka Magdalena – Drużynowa 14 DH „Tam i z powrotem”

hm. Motylewski Łukasz – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Hufca

dh. Mroczko Marta – 74 DH „Szaniec” w Chocianowie

pwd. Natoński Tomasz – Członek KH

hm. Nowicki Łukasz – Komendant Hufca ZHP Lubin

dh. Parkasiewicz Izabela – Drużynowa 78 DSH „Kaskada” w Ścinawie

dh. Pomykała Paula – Drużynowa 13 GZ „Niebiańscy Żeglarze”

phm. Rudnicka Katarzyna– Namiestnik Harcerski

dh Pyzio Patryk – Drużynowy 23 DW „Arsenał”

hm. Rzepka Beata – Członkini Komendy Hufca

dh. Rzeźwicka Angelika – Drużynowa 13 DH „Bastion”

pwd. Świderska Paulina– Namiestnik Starszoharcerski

dh. Tatuśko Mateusz – Drużynowy 8 DSH „Antymateria”

phm. Wawrzyniak Elżbieta– Z-ca Komendanta Hufca

pwd. Wąsik Gracjana – Drużynowa 12 DH „Etna”

dh. Wiśniewska Anna – Szef Biura Hufca


Odwołania lub zastrzeżenia do listy uczestników zjazdu hufca mogą być zgłaszane do komendanta hufca w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia listy. Wnioski te są rozpatrywane przez komendanta hufca
w ciągu 3 dni od daty otrzymania wniosku. Decyzje komendanta hufca ogłaszane są w rozkazie przed upływem tego terminu. Od decyzji komendanta hufca w sprawie realizacji praw wyborczych przysługuje odwołanie do właściwego sądu harcerskiego w terminie 3 dni od podania do wiadomości decyzji komendanta hufca. Sąd wydaje postanowienie nie później niż na 5 dni przed terminem zjazdu.

Czuwaj!!!

hm. Łukasz Nowicki

69 rocznica Powstania Warszawskiego

Wygnańczyce 2013!

  16 lipca, po dwóch tygodniach wspaniałej zabawy zakończył się pierwszy turnus obozu harcerskiego. 3 lipca do Wygnańczyc wyjechało ponad stu lubińskich harcerzy, zuchów i dzieci niepełnosprawnych. W wygnańczyckim lesie odbył się również obóz konny. 

Na uczestników czekało mnóstwo atrakcji. Gry, ogniska, wędrówki czy festiwale to tylko cząstka zajęć, w których brali udział harcerze. Każdego dnia druh komendant zgrupowania zatwierdzał inny motyw przewodni. Między innymi taneczny poniedziałek zakończony dyskoteką czy pracowity wtorek, podczas którego odbywały się porządki w magazynie. Ponadto dzieci mialy okazję uczyć się jazdy konnej, pływać, przejść kurs pierwszej pomocy oraz spróbować swoich sił w parku linowym. Ważnym elementem była również olimpiada sportowa, która bardzo zintegrowała biorące w niej udział podobozy. Wakacje w lesie stały się także lekcją samodzielności, uczestnicy stali na wartach, sprzątali swoje namioty oraz pełniłli służbę w zastępnie kuchennym. 

Pierwszy turnus obozu nad jeziorem w Wygnańczych z pewnością był udany, a piękne wspomnienia, które po sobie zostawił na długo pozostaną w pamięci wszystkich harcerzy. Już teraz serdecznie zapraszamy na kolejną obozową przygodę za rok!

dh. Patrycja Oślak

Zespół Promocji i Informacji

Festyn policyjny w Rudnej

26 lipca 2013 roku na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudnej odbyły się obchody 94 rocznicy powołania Policji Państwowej. Uroczystości uświetniły m.in. występy orkiestry dolnośląskiej policji oraz festyn dla mieszkańców, w tym pokaz sprzętu policyjnego i dolnośląskich antyterrorystów oraz atrakcje dla dzieci, w których organizajce włączyli sie harcerze ze Szczepu "Falanga" i 23 DW "Arsenał". Przygotowali oni pokaz pierwszej pomocy, puszczanie baniek mydlanych oraz pełen niespodzianek tor przeszkód. Za zaangażowanie w przygotowane konkurencje dzieciaki otrzymywały słodkie upominki i policyjne gadżety. Mimo upalnej pogody oraz dużego wysiłku włożonego w prowadzenie
zajęć, harcerze również bardzo miło spędzili czas. 

dh. Ada i dh. Patrycja

Zespół Promocji i Infomacji

Wyposażenie uczestnika obozu w Wygnańczycach – II Turnus

Wyjazd nastąpi 16.07.2013r. o godz. 11:00
z podwórza Zespołu Szkół Nr 1 ul. Kościuszki 9.
Planowany powrót
29.07.2013r. ok. godz. 15.00 do miejsca wyjazdu.

 Adres obozu:

Zgrupowanie Obozów Harcerskich
Wygnańczyce
67 – 400 Wschowa

Wyposażenie uczestnika obozu w Wygnańczycach – II Turnus

 - kompletny mundur (jeżeli jest harcerzem)
- odzież na dni chłodne i deszczowe (sweter, kurtka, długie spodnie)
- obuwie sportowe i odporne na przemakanie (kalosze)
- obuwie wygodne na wędrówki
- bieliznę i odzież letnią
- przybory toaletowe (ręcznik, mydło, pasta i szczoteczka)
- nakrycie głowy, strój kąpielowy, krem ochronny do opalania
- klapki pod prysznic
- przybory do pisania
- preparat przeciwko komarom,preparat łagodzący ukąszenia komarów
- śpiwór, jasiek, dres do spania
- kubek i sztućce
- mały plecak (na wycieczki)
- komplet ciuchów, które mogą ulec zniszczeniu, poplamieniu
- strój związany z tematyką indiańską

Prosimy nie dawać dzieciom większej gotówki i przedmiotów wartościowych:

- telefonu komórkowego

- aparatu cyfrowego

- odtwarzaczy MP3, MP4

- pierścionków i łańcuszków

- itp. itd.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie lub zniszczenie wartościowych przedmiotów.