Organizatorzy Startu Harcerskiego : Komenda Hufca ZHP Lubin oraz Szczep Harcerski ,,Falanga” zapraszają wszystkie środowiska Hufca w dniu 12 września 2015r. na Start Hufca rozpoczynający rok harcerski 2015 / 2016
Start pod pomnikiem Józefa Piłsudskiego dla harcerzy i harcerzy starszych, zuchy zaczynają swoja przygodę w Parku Jana Pawła II pod pomnikiem.
Więcej informacji znajdziecie w Regulaminie, który został wysłany na Wasze adresy mailowe.
Czuwaj!
hm.Beata Rzepka HR
zastępczyni komendanta hufca
Zapraszam drużynowych i przybocznych na odprawę, która odbędzie się 2 września 2015r. o godz. 16.45 w biurze komendy hufca.
Obecność obowiązkowa.
Czuwaj !
hm. Beata Rzepka
zastępczyni komendanta hufca
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami więc przyszła pora na podsumowanie harcerskiego roku pracy 2014-2015. Drużyny harcerskie i gromady zuchowe spotkały się na biegu patrolowym na ścieżce edukacyjnej "Dolina Zimnicy" w Lubinie w dniu 19.06.2015 r. Wszyscy sprawdzili się ze znajomości zasad udzielania I pomocy, terenoznawstwa, historii ZHP, struktury. Mimo, że pogoda nie sprzyjała na grę stawiło sie ponad 120 osób w reprezentacjach drużyn z Lubina, Rudnej, Raszówki i Chocianowa. Każdy mógł się ogrzać i posilić przy ognisku. Na koniec odbył się apel, na którym wręczono nagrody i wyróżnienia.
Klasyfikacja najlepszych jednostek Hufca ZHP w Lubinie w roku 2014/2015 przedstawia się następująco:
Gromady Zuchowe:
1. Miejsce - 19 GZ "Przyjaciele Zwierząt" z Lubina
2. Miejsce - 1 GZ "Magiczny Krąg Przyjaźni" ze Ścinawy
3. Miejsce - 74 DH "Szaniec" (pion zuchowy) z Chocianowa
Drużyny Harcerskie:
1. Miejsce - 74 DH "Szaniec" (pion harcerski) z Chocianowa
2. Miejsce - 13 DH "Bastion" z Lubina
3. Miejsce - 11 DH "Luna" z Rudnej.
Wymienione powyżej jednostki otrzymały tytuł Wzorowej Gromady/Drużyny Hufca ZHP Lubin, a ich drużynowi tytuły Wzorowych Drużynowych.
Wyróżnione jednostki hufca puchary, dyplomy oraz nagrody a wszyscy uczestnicy otrzymali upominki za udział.
.
Sponsorami nagród i upominków byli: Prezydent Miasta Lubina, Burmistrz Miasta i Gminy Ścinawa, Wójt Gminy Lubin, Burmistrz Miasta i Gminy Chocianów, Starosta Lubiński , Miejskie Przedsiebiorstwo Wodociagów i Kanalizacji.
Organizatorem imprezy była 77 DH "Silvestris" pod kierownictwem dh. Natalii Dyck.
Wracający po grze do domu zuchy i harcerze byli dumni i zadowoleni nie tylko z nagród ale z tego, że nie straszna im żadna pogoda i nawet w strugach deszczu potrafią doskonale się bawić.
Łukasz Nowicki - Komendant Hufca ZHP Lubin
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNO-FOTOGRAFICZNEGO „SZLAKAMI OSOBLIWOŚCI POWIATU LUBIŃSKIEGO”
1. Organizator:
Komenda Hufca ZHP Lubin
Zespół Programowy Hufca
Koordynator – hm. Beata Rzepka
2. Termin: 19.06.2015 – 31.08.2015r.
Ostateczny termin dostarczenia prac upływa 03 września 2015r.
Rozstrzygniecie konkursu nastąpi w dniu 12 września na rozpoczęciu roku harcerskiego.
3. Cele turnieju:
- rozwijanie wyobraźni i twórczych umiejętności zuchów i harcerzy
- kształtowanie świadomości ekologicznej
- wzbogacanie wiedzy o Powiecie Lubińskim
- prezentacja talentów plastycznych / fotograficznych
- rozbudzenie kreatywności
4. Uczestnicy konkursu
- zuchy
- harcerze
- harcerze starsi
- wędrownicy
- instruktorzy
5. Warunki uczestnictwa
Samodzielne wykonanie prac zgodnie z tematyką konkursu i terminowe przesłanie na adres Organizatora.
HUFIEC ZHP W LUBINIE
UL. 1-GO MAJA 17a
59-300 LUBIN
z dopiskiem : Konkurs plastyczno-fotograficzny „Szlakami Powiatu Lubińskiego”
Prace nadesłane na Konkurs powinny być barwne, ukazywać powiat lubiński w sposób przyjazny, zachęcać turystów do przyjazdu.
Przedmiotem prac powinny być :
- zabytkowe obiekty architektoniczne
- środowisko wodne – fauna i flora
- krajobrazy , pejzaże
- zwyczaje i tradycje
- baśnie i legendy itp.
Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
6. Zasady zgłaszania prac konkursowych
A – CZĘŚĆ PLASTYCZNA
TECHNIKA I FORMAT PRAC
- wszystkie techniki malarskie i grafiki warsztatowej.
- prace nie oprawione graficzne : w formacie A-3 lub A-4.
malarskie : maksymalnie 100x70 cm
UWAGA!!
Prosimy zadbać o właściwy transport prac. Prace zrolowane, złożone, pogniecione – nie będą przyjmowane.
WYMAGANIA KONKURSOWE
- uczestnik konkursu może zgłosić od 1 do 2 prac.
- nie przyjmujemy prac zbiorowych.
- każda praca na odwrocie musi zawierać czytelne dane: tytuł, imię i nazwisko autora, wiek, typ oraz numer i nazwę gromady / drużyny.
- warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dostarczenie prac wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia
B – CZĘŚĆ FOTOGRAFICZNA
TECHNIKA I FORMAT PRAC
- akceptowane będą prace czarno-białe i kolorowe w dowolnej technice fotograficznej
w postaci odbitek w technice klasycznej lub drukowane na papierze fotograficznym.
- prace na nośniku elektronicznym nie będą rozpatrywane.
- dopuszczone do konkursu będą prace w formacie od 18x24 cm do 30x40 cm.
WYMAGANIA KONKURSOWE
- uczestnik konkursu może zgłosić do 2 prac pojedynczych
- każda praca powinna być wyraźnie opisana, a w opisie zawierać: tytuł, imię i nazwisko autora, wiek, typ oraz numer i nazwę gromady / drużyny - opisy powinny być wykonane w sposób nie uszkadzający odbitki (bez śladu na obrazie).
- do prac autor załącza pisemne oświadczenie o osobistym wykonaniu zdjęć z własnoręcznym i czytelnym podpisem
OŚWIADCZENIE
……………………………………………………………………………………………
(imię i nazwisko)
Ja niżej podpisana (y) oświadczam, że prace przygotowane na konkurs
wykonałam (em ) samodzielnie.
…………………………………………. …………………………………….
(miejscowość, data) własnoręczny podpis
1. Zgłoszenie udziału w Konkursie wymaga wypełnienia formularza zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie, stanowiącego załącznik nr 1 lub nr 2 do niniejszego Regulaminu.
2. Prace nadesłane po terminie nie będą dopuszczone do Konkursu (nie będą rozpatrywane).
3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem prac konkursowych ponoszą Uczestnicy Konkursu.
4. Organizatorzy nie biorą na siebie odpowiedzialności za uszkodzenia lub zaginięcie przesyłek przesłanych pocztą lub dostarczanych w inny sposób.
5. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane w formularzu zgłoszeniowym, a przede wszystkim za zmianę danych osobowych i/lub adresu email, która uniemożliwi odszukanie Uczestnika i/lub wręczenie nagrody.